+972-54-9781297 כל אשה היא וונדר וומן
top of page

כל אשה היא וונדר וומן

כבר ברור להרבה, שנשים הן הכוח שיוביל לשינוי עולמי והן תהיינה אלה שאחריות לשינוי חוקי המשחק, שבנויים כיום על ערכים פטריארכליים ( שלטון האב, בתא המשפחתי. החברה שלנו מאורגנת באופן שהערכים ודרך ההתנהלות, התגמול, והסמכות מרוכזים ונשלטים עי גברים וערכים גבריים).

משטר פטריארכלי, בעסקים ובחברות, בפוליטיקה, המשפט, המדע, מבוסס על ממסד פרבילגי גברי שתלוי בנחיתותן של נשים. יחסים שלא לוקחים בחשבון שמה שעשתה המהפכה הפמיניסטית, נתן לנשים תפקיד נוסף, לא רק אם וגידול ילדים אלא גם אשת קריירה-וונדר וומן.


אנחנו צריכות לייצר מרחב חדש שבו נשים מלמדות נשים, יכולות לחימה חדשות, מתוך ערכים של הפריה ועזרה הדדית, עוצמת הרכות ואמפטיה, אותנטיות, הביחד, תעוזה, פריצות דרך והתמדה.

מרחב כזה שמיצג את הקול הנשי, בעולם העסקים, הפוליטיקה, החברה והכלכלה, שמטרתו השוואת הזדמנויות, קידום בשכר, חינוך מגדרי שיווני.

"וונדר-וומן" או בשבילנו "פנתרה", נמצאות בכל מקום.

משמעות וזהות חדשה כזאת מעודדת נשים, לעשות שינוי ולהקים עסקים ולהיות בעלות עסקים, שותפות אמיתיות ולא שכירות ולייצר כוח פיננסי כלכלי, שאינו תלוי באף אחד.

הדרך שלנו היא לפעול מתוך הקהילות שלנו, הקבוצות הלוקאליות, מתוך הכרות אמיתית ויחסים אמיתיים, מתוך תמיכה ועזרה הדדית, מתוך ערכים של שבטיות נשית והביחד. כי רק כשאנחנו יחד, אחת בשביל השנייה, עוזרות, ממליצות, קונות אחת מהשנייה, אנחנו מגדילות את הכסף שברשותנו ואת ההזדמנויות והיכולות של כל הנשים מסביבנו.

המטרות שלנו ב Panthera ברורות:

ללוות תהליכי השינוי להגדיל את כמות העסקים/המיזמים שבבעלות נשים.

לסייע בהגדלת ההון הפיננסי/הכסף שמוחזק בבעלות נשים ( אנחנו מחזיקות ומנהלות היום רק 1 אחוז מההון בעולם).

שינוי התודעה הנשית ושינוי סטיגמות על האישה בעולם העסקים.

יצירת נורמות התנהגות חדשות בעסקים, שמותאמים לצרכים של נשים.

הרבה עבודה, אבל שינויים גדולים נוצרים בצעדי תינוק, מהשוליים.

אז נשים יקרות שמזדהות עם מה שכתבתי ועם הדרך שעלינו לעבור, מוזמנות להצטרף לשבט הפנתרות הנפלא שלנו. אנחנו נמצאות במרכז תל אביב, ברחוב הארבעה 19.

לפרטים נוספים על Panthera ולהזמנת סיור, אפשר ישירות דרך האתר שלנו: Pantherapro.com

או בטלפון 03.3753000

הפניה היא גם לגברים, שמאמינים בדרך.


36 צפיות0 תגובות
bottom of page