+972-54-9781297 למה לבחור בנשים? האם יש דבר כזה מנהיגות נשית
top of page

למה לבחור בנשים? האם יש דבר כזה מנהיגות נשית?


1. למה לבחור במפלגות שיש בהם לפחות 51% נשים ? 2. האם יש דבר כזה מנהיגות נשית? מחקרים מראים שנשים הן מנהיגות טובות יותר מגברים ויש להן איכויות שלגברים אין והיום יותר מתמיד, יש צורך באיכויות אלו . כל מנהיג ומנהל נדרש למערכות שרירים שונות, שמניעות למימוש יעדים, לקבלת החלטות, יכולת לדחוף,

להתחרות, להתמקד במשימה ולהפעיל סמכות. מחקרים מסמנים תכונות אופיניות לנשים וגברים. זאת הכללה וכמובן שיש יוצאים מן הכלל: 1. סט השרירים הגברי: מוטיבציה, שמונעת אינטרס, שליטה וכוח ומה יוצא לי מזה. תוקפנות, לקיחת סיכונים לא מחושבים, מבוסס אגו, לרוב דורסנות כלפי כפיפים ומתחרים, פחות מידי חמלה. סט השרירים הנשי: מוטיבציה מונעת תוצאה חיובית, יסודיות, ראיה מרחבית, מולטיטסקינג, יכולת להקשיב, תקשורת פתוחה, ניהול סיכונים. נשים מזהות ובונות יחסים, מייצרות שותפות, אינטימיות והרמוניה, לפני כל דבר אחר. יחסים. המוטיבציות של נשים עוסקות באימפקט והשפעה חברתית יותר מכול תוצאה לשמה, או תחרותיות. 2. מחקרים של הרווארד מראים שנשים מתפקדות הרבה יותר טוב כשהן בחברת נשים. התוצאות האקדמיות שלהן היו ב- 30% טובות יותר מאשר כשלמדו עם גברים. לגברים יש נטיה להשתלט על השיח ולא לתת מקום לביטוי ולתקשורת שמועדפת עי נשים. נשים שהתנהלו בקבוצות עם נשים אחרות היו יותר אפקטיביות מאשר קבוצות שהיו בהם גברים. 3. מחקרים של פורבס וארגון הפסיכולוגיה העולמי ועוד גופים שחוקרים למעלה משני עשורים מנהיגים ומנהיגות בעסקים, פוליטיקה ומשרות ציבוריות, מציינים מספר פרמטרים שמאפיינים מנהיג: יוזמה, מוטיבציה, יציבות רגשית, תקשורת טובה, חדשנות, ראש פתוח, חתירה למטרה, יסודיות ומתודולוגיה, כנות, עבודה קשה, חמלה, יצירתיות, ראיה מרחבית והחלטיות. נשים השיגו ניקוד גבוה יותר. למנהיגות היו יותר תכונות מהרשימה הנ"ל ביחס למנהיגים. 4. ולבסוף, מחקרים מראים, שגברים יעדיפו גברים. וגברים נמצאים ב-95% מעמדות המפתח.

זאת החלטה לצאת מהחמימות הקורבנית ולעמדה שלוקחת אחריות. פחות מ 51% לא מקובל. יש לעשות שינוי חברתי ולייצר שיוויון, שיהיה נפלא גם לגברים ולילדים שלנו, לבנות ולבנים. בהחלטה של נשים לרוץ לפוליטיקה ולהצביע לנשים, אתן משרטטות את הדרך והמסלול, להטבעת חותם בכל תחום, משנות חוקי משחק ומשדרגות אותם, שואפות להביא לעולם איכויות חדשות איכויות שמתבטאות בגאון מול צאצאינו ומול בני זוג, החברה, הקהילה והכלכלה שלנו. די לקפוא על השמרים ורק לג'נגל בתוך המציאות, כפי שניתנה לנו. • יש ליזום, לעשות צעד קדימה. למתוח את גבול המציאות ולא להסתפק בתקרת הזכוכית של הנשים שקיימת היום, בשביל כולנו. • יש לייצר שינוי דרסטי, כדי לייצר חברה וכלכלה מיטבית ולהתגבר על מחסומים, קיימים בדרכן של נשים אחרות, אל תוך הטריטוריה הגברית, שפוגעים בנו. יש לשנות את משחקי התפקיד המסורתיים והלא רלבנטיים לימינו. • גברים, לא היתם רוצים חברה שיוויונית בה כל אחד יכול לבחור את תפקידו במשפחה, להקל עליכן בתפקיד המפרנס ועל האשה כאחראית בלעדית על חינוך הילדים?? לא הייתם רוצים יותר זמן איכות עם הילדים שלכם? • עלינו להתגייס כל הנשים והגברים, שמאמינים בדרך הזאת לשינוי חברתי ולהצביע עבור נשים. רק יחד יש לנו כוח. • הלוואי בכל עיר תקום מפלגה עם רוב נשי, אנחנו חסרות בהנהגה. • כל שינוי מתחיל בצעד אחד קטן. אחוז הצבעה של 100% . כולן יוצאות ויוצאים לקלפי ביום הבחירות. מתעוררות ומסתערות כמו פנתרות.

292 צפיות0 תגובות
bottom of page