+972-54-9781297 לא מתנצלות: לנשים מגיע מתחם עבודה משותף אחר וטוב יותר
top of page

לא מתנצלות: לנשים מגיע מתחם עבודה משותף אחר וטוב יותר


גלית בן שמחון, שני בורשטין ולימור דהאן הן 3 נשים פעילות וידועות כל אחת מתחומן.

גלית בן שמחון, ייזמית panthera

מה הביא אותן לנטוש עסקים מצליחים, פעילות מגוונת ובעיקר זירה עסקית בטוחה, ולהיכנס להרפתקה חדשה בציפורניים שלופות?

"לאורך השנים נגסנו בביסים גדולים בעוגה. הגענו להישגים והצלחנו להגיע לעשייה משמעותית. אבל זה לא סיפק אותנו." מתארת גלית בן שמחון, יזמית ומנהלת, "בכל מקום אליו הגענו, בכל מה שנגענו, תמיד התמודדנו עם אותן הבעיות, אותם האתגרים ואותם הכשלים שמונעים נשים מלממש באמת את הפוטנציאל שבהן.

חברנו ביחד כדי לתת מענה לכל אחד מהאתגרים שזיהינו, ושעצרו אותנו מלהתקדם."

3 היזמיות פרטו בפנינו את האתגרים הללו, וסיפקו הצצה לפתרונות המוצעים במתחם פנתרה – מתחם עבודה לנשים מובחרות. הרי הם.

האתגר: נשים פועלות בבידוד עסקי או במרחב עבודה "כללי" הפתרון: חלל עבודה ייעודי מהיפים והמקצועיים בארץ

מה שהתחיל כטרנד הפך למציאות שאי אפשר להתעלם ממנה: מתחמי עבודה משותפים מופיעים בכל מקום, ומהווים את סצנת העבודה היפה והנכונה השנה, ובכל השנים הבאות.

ברחבי העולם פועלים למעלה מ-10,000 מתחמים ברחבי העולם, המשרתים קרוב למיליון אנשים העובדים כחברות, צוותים וכבודדים.

הבעיה העיקרית במודל העבודה? אנשים אמנם עובדים ביחד, אבל כל אחד בנפרד. בעיה נוספת? מתחמי עבודה משותפת הם נכס נדל"ן מניב. וכך בדיוק מתייחסים אליהם.

"מתחמי עבודה משותפים הם אחד הטרנדים היותר מבורכים של המאה הנוכחית" מתארת בן שמחון, "והם שינו מקצה לקצה את הדרך בה אנשים עובדים כיום. האתגר הגדול עליו מתחמי העבודה אינם עונים, הוא סוג האנשים העובדים במתחם, והקשר ביניהם. מאחר והשונות בין האנשים גדולה בכל ההיבטים, ואין בקרה על הנכנסים למתחם, נדיר למצוא בהם תרומה עסקית ממשית, או מערך קשרים פורה, מגוון ומתגמל לאורך זמן".

בדיוק על אתגר זה מבקש לענות מתחם פנתרה. "המתחם שלנו הוא גירל פאואר שאינו מתנצל על היותו כזה. הרעיון נולד מתוך רצון עז לשנות את מפת התעסוקה הנשית בישראל, לעודד נשים לצאת החוצה, להתקשר עם נשים איכותיות ומודלים לחיקוי, ללמוד ולהעצים אחרות. לעבוד יחד, אבל ביחד".

נמאס לך לעבוד רק עם ארבעה קירות ומזגן? הצטרפי לעוד נשים מצליחות כמוך>>

תמונה של המקום

גלית בן שמחון, שני בורשטין ולימור דהאן

האתגר: נשים פועלות ללא כלים מחוללי הצלחה הפתרון: קמפוס לימודי ייעודי לנשים

נשים רבות מדי עדיין עובדות קשה מדי, ולאו דווקא חכם יותר.

בחייו של עסק, כל שכן עסק של אישה הפועלת לבד או בצוותים קטנים, לחצים רבים ומגוונים הפועלים בו זמנית ולרוב, משבשים את שיקול הדעת. כך לדוגמא ניהול קשרי הלקוח, ניהול זמן, ניהול פיננסי וכל הפעולות הנוגעות לשיווק מתערבבים זה בזה, ואינם מקבלים מענה נכון.

"רוב הנשים מתייאשות בדיוק בנקודה בה באופן אירוני, הן היו יכולות להמריא" טוענת לימור דהאן, סמנכ"לית תוכן ומרצה. "מה שמתחיל כרעיון גולמי, ומתגלגל לעסק רב פוטנציאל זוכה לטיפול שאינו תמיד מקצועי בידי לא יותר מאשר אדם אחד – זה שמריץ את ההצגה."

מתחם "פנתרה" פותח שעריו לנשים ומציע כלים מחוללי הצלחה, הזמינים לכל לקוחה. "צוות היועצות והמנטוריות שלנו, נוכח במקום לאורך כל היום וזמין לכל אחת" מתארת דאהן, "חשוב לנו שכל אישה תכיר ותסגל לעצמה דרכי עבודה מקצועיות, אבל לא רק בתאוריה, אלא באופן הכי ממשי ויישומי שיש. למשל, כל אשה המגיעה למתחם עוברת מסע עסקי דרך הגדרת תכנית עסקית, תכנית שיווקית ולוח זמנים לעבודה".

בנוסף, מציע המתחם קמפוס לימודי במסגרתו מופעלים באופן שוטף סדנאות מקצועיות, קורסים ייעודיים, פאנלים ודיונים, שידורי וידאו ותוכן מקצועי ומעשיר מסביב לשעון.

תמונה של המקום

האתגר: נשים פועלות לבד, ללא הפריה הדדית הפתרון: מרחב נטוורקינג נשי פעיל ודינאמי

"המודל המסורתי הזה, גם אם מאד טבעי, מאד בעייתי בעיני" מספרת שני בורשטין, סמנכ"לית דיגיטל ומומחית לאסטרטגיה. "כאשר אשה מחליטה להפוך לעצמאית, היתרונות הגלומים בעבודה מהבית מפתים מאד, בייחוד אם הינה אם לילדים, אולם המודל הזה מעכב את בעלת העסק מלהיחשף לאנשים, דעות, מגמות, שיטות עבודה וכן, גם חברויות".

אחד הבלמים המשמעותיים בחיי נשים עובדות, כך עולה מסקרים עולמיים בתחום, הוא הבידוד התעסוקתי. "זה מיתוס, והוא נכון" צוחקת בורשטין, "גברים אוכלים מאותו המסטינג? הם יעזרו אחד לשני להתקדם. נשים פשוט אינן חלק מהסצנה הזו, מה שמפריע להן להיחשף להזדמנויות עסקיות, כאלה שעוברות בקלות רבה יותר מאוזן גברית אחת לשנייה".

נטוורקינג עסקי הוכח כאחד הכלים החזקים ואפקטיביים עבור כל עסק: זה שרק התחיל וזה שכבר הבשיל.

מתחם נטוורקינג נשי פעיל ודינאמי

"יצירת קשרים עסקיים הדדית פותחת בפני האשה רשת שלמה ומסועפת של קשרים והזדמנויות, אבל איכותיות לשם שינוי" אומרת בורשטין, "זה קורה משום שאנשים מאמינים לאנשים, הרבה יותר מכל פעולה שיווקית "רחוקה", טובה ככל שתהיה".

מתחם הנטוורקינג של פנתרה כולל פלטפורמת דיגיטל הפתוחה לכל חברה ומאפשרת הצגת העסק ושירותיו, מנגנון יעיל להשגת לידים, העברת מידע, גיוס כספים ושיתופי פעולה.

האתגר: מחסור בתוכן תרבות בשעות שלאחר העבודה הפתרון: Social-Club ללקוחות המתחם

"בכל פעם שאני נחשפת לתרבות העבודה באירופה, אני נדהמת. בקטע הטוב של המילה" מתוודה בן שמחון, "יום העבודה נגמר? יאללה לפאב. אצלנו? קפיצת ראש למקלחות ולחביתות".

הפער הגדול הניע את 3 המייסדות להקים את PANTHERA Social Club – מתחם בילוי, פאב, הרצאות ופעילויות תוכן וחוויה על הבר, המיועדות כולן ובאופן שוטף וחופשי, לחברות המתחם ולכל מי שירצו להזמין.

"הקלאב היה אולי אחד האגוזים הקשים לפיצוח בכל התמהיל המיוחד הזה שבנינו" מתארות 3 היזמיות, "חשוב היה לנו לספק ערך מעבר לשעות העבודה. להקפיץ את אמצע השבוע ולא רק את סופו, ולתת סיבה לכל אחת לצאת מהבית, לראות אנשים, לשמוע ולראות דברים חדשים".

PANTHERA הינו מתחם עסקים נשי סגור המיועד לנשות עסקים מקצועניות, המשלב בין מרחב עבודה, סדנאות מקצועיות, נטוורקינג ובילוי, המבקש לנפץ את תקרת הזכוכית ולאפשר לנשים להשיג את מה שנועדו לו – דברים גדולים.

המתחם פותח שעריו לנשים בעלות עסקים, מנהלות בכירות וכל אישה המבקשת לעבוד ולצמוח בקהילה מובחרת. המתחם מספק כלי ניהול ושיווק, הדרכות, סדנאות וייעוץ אישי לצמיחה אישית ועסקית.

#מתחםעבודהלנשים #הצלחהעסקית #פנתרה #panthera #מנטוריות #מאמנותבכירות #מתחםעבודהשיתופילנשים #קריירהנשית #לאלבד #הפרייההדדית #כליםלהצלחה #כחנשים #קידוםעסקים #קידוםעסקיםשלנשים #קשריםעסקייםלנשים #קשריעבודהלנשים #קשריעבודהשלנשים #קשריםעסקייםשלנשים #קידוםקריירה #מקוםעבודהלנשים #מועדוןנשים #קבוצתנשים #קורסיםלנשים #נטוורקינגשלנשים #נשיםחזקותבישראל #נטוורקינגעסקילנשים #נשיםנטוורקינג #מרחבעבודהלנשים #חללעבודהמשותףלנשים #חממהלנשים #חממהלנשיםבעסקים #חממהלנשיםבעסק #סדנאותלנשים #מקוםלנשים #נשיםבשוקהעבודה #קהילתנשיםבעסקים #קהילתנשים #חוכמתנשים #משרדיםלנשים #מועדוןלנשים #כוחנשים #מועדוןעסקיםלנשים #נשיםיחד #עסקינשים #מסיבותלנשיםבעסקים #מפגשיםלנשיםבעסקים #חללעבודהלנשים #חממהנשית #יעוץעסקילנשים #קידוםנשים #ארגזכליםלנשים #נשיםמצליחות #לאונגלנשים #נשיםתקרתהזכוכית #מועדוןברלנשיםמקצועניות #פיתוחעסקילנשים #מועדוןעסקילנשים #נשיםבעסקים #נשיםחזקות #נטוורקינגנשים #התפתחותמקצועיתלנשים #שבטנשים #קהילהלנשיםבעסקים #הבדלישכרבןנשיםלגברים #מנהיגותנשית #מנהיגותנשים #יצירתקשריעבודה #חלליעבודהמשותפים #חללעבודהמשותף #חלליעבודהמשותפיםבתלאביב #חללעבודה #חללעבודהשיתופי #מרחבבטוחלנשים #מרחבלנשיםעצמאיות #עצמאיות #פרילנסריות #עצמאית

36 צפיות0 תגובות

WhatsApp  לפרטים נוספים

Panthera
Thrive in your natural habitat

רחוב הארבעה 19, קומה 3, המגדל התיכון

תל אביב, ישראל.

צמוד לרכבת הקלה- תחנת יהודית בתל אביב ולרכבת השלום- צומת עזריאלי.

לפרטים והזמנת סיורים: 03-375.3000

WhatsApp : 054.97.812.97
hello@pantherapro.com

הזמנת סיור/פגישה ניתן לבצע און ליין, בלחיצה בבאנר הניווט העליון

חזרה למעלה
  • Facebook - Black Circle
  • Instagram - Black Circle
  • linkdin
bottom of page