+972-54-9781297 חברות בפנתרה - הוצאה או השקעה
top of page

חברות בפנתרה - הוצאה או השקעה?


אתחיל מהסוף - הפניה אחת בחודש, וכיסית את ההשקעה.

רוב חיי הייתי עצמאית. במובן של "עוסק מורשה". בשנים האחרונות, עוסקת בפסיכותרפיה. טיפול נפשי אחד על אחד. מיד עם צאתי לדרך עצמאית, היה לי ברור שהפרנסה לא תדפוק לי בדלת בכיף שלה ועלי לנקוט בפעולות מקדמות על מנת להביא לקוחות ולמלא את הקליניקה שלי במטופלים. בשלב ראשון שמתי דגש על העשרה מקצועית, התחככות עם קולגות, טיפוח מוניטין ואינטגריטי מקצועי. אלו התקיימו בתוך המרחב המקצועי שלי, ללא השקה לקהל רחב. מהר הבנתי שהחלק הארי בקידום שלי כביזנס נמצא בכיצד לגרום לעולם לדעת שאני קיימת ואיך להביא מטופלים משלמים. הנחתי שאת את זה עושים מול מסה קריטית ולא עם ספרים, סדנאות ומפגשים עם קולגות. להלן "השלב השני".. מתוך 100% משרה: 80% זמן הולך על קידום, שהביא לי 20% זמן עבודה עם הכנסה למזלי אני קצת טכנולוגית, לא חוששת מכתיבה, יש לי דעה עצמאית , יודעת לעמוד מול קהל ובעלת הבנה מסוימת במילים כמו "שיווק, מיתוג, דיגיטל, אסטרטגיה" . הקמתי עמוד מקצועי בפייס עם כמה אלפי עוקבים, אתר WIX שבניתי לבד, פלוס פוסטים שאני מפרסמת לרוב. מחוברת ללינקדאין, נוכחת בבזק 144 במיני סייט, EASY ועוד. כרטיסי ביקור – צ'ק, עיצוב לוגו (אחרי שנבחו עלי – מה, איך אין לך לוגו?!), פלאיירים, קמפיינים וקידום דיגיטל בכמה פלטפורמות עתירות הבטחה. הצטרפתי לכל מיני קבוצות פייסבוק, שם אני משתדלת להיות מעורבת אבל.. יבש שם. גם אם הגבתי לפוסט כלשהו, דקה אחרי שלחצתי "אנטר", שכחתי את שם כותב/ת הפוסט לו הגבתי. כל מילה בפסקה הזו, משמעה המון זמן השקעה והרבה כסף! בפייסבוק לבד, הוצאתי בשנה אחת 14,000 ש"ח על קידום פוסטים, מודעות לעידוד לחיצה על כפתור "התקשרו" , קידום "לייקים" , קידום מעורבות ומה לא. שום דבר מאלו מעולם לא החזיר את עצמו. על גוגל אדוורדס למשל, התגלחתי ב- 1000 ₪ בחודש בתור התחלה, כפול כמה חודשים. במהלכם הקפדתי לפעול בהתאם להמלצות וההזדמנויות של גוגל: עשרות מודעות, בדיקה סטטיסטית של קמפיינים וסדרות מודעות, טירגוט קהל יעד, פילוח, מיקוד גיאוגרפי, כתיבת תכנים, SEO וכל הקללות האלה. 1000 ₪ בחודש נשמע מעט לעסק, אבל אני עסק קטן, מבוסס על אדם אחד. מכאן לכאן, השבוע הראשון לפרסום עשה רושם שעובד. יותר אנשים יצרו קשר. אבל בשבוע השני משהו התחיל להרגיש תקוע. אחרי חודש בקושי הגיעו הפניות ואלו שהגיעו היו "אנשים לא נכונים" - בעיקר מחוץ לאזור הגיאוגרפי אותו הגדרתי. הכי שבר אותי, כשכמות הקליקים צללה בחדות והמרה אחת בלבד עלתה לי 1000 ₪ - דהיינו אדם אחד שהקליק על מודעה ולא התקשר עלה לי בכל תקציב הפרסום החודשי. אפשר לטעון שהייתי צריכה לשכור את שירותיהם של מקצוענים בתחום. יופי. ראשית, מאיפה יש לי תקציב לזה? שנית, למדתי מזמן שספקים מבטיחים גן עדן וכשהם לא מקיימים, אז? שלישית, כל הפואנטה של וויקס, פייסבוק, גוגל וחבריהם היא DIY. לא?

שלב ג' – הבנתי שאם כבר להוציא תקציב ואם כבר להשקיע זמן לא מבוטל בקידום, אז אני מצפה לאפקטיביות. והדרך לשם עוברת דרך הכרות פנים אל פנים. נטוורקינג בשר ודם. לחשוף את מרכולתי בצורה ישירה, ברורה ולקבל הפניות בהלימה להגדרת קהל היעד שלי. אני מאמינה שבאמצעות מגע אמיתי בין אנשים, נוצרת איכות שמשמרת היכרות בזיכרון לטווח ארוך, דבר שיחזיר את ההשקעה שלי גם מידית וגם במשך שנים קדימה. אני רוצה להיות חיונית גם לאחרים, לעזור להם במה שאוכל. לא רק כמטפלת אלא גם בהפניית לידים וסיעור מוחות. הייתי רוצה עזרה מאנשים שמסתכלים לי בעיניים ופועלים עבורי מתוך התחייבות הדדית שנוצרת בתוך קשר אנושי. הייתי רוצה לבוא במגע תדיר עם נשים שיש לי הרבה מה ללמוד מהן על הבאת לקוחות, בניית חזון, פיתוח וניהול עסק, הורות וקריירה ועוד. הייתי רוצה לא להיות לבד יותר עם החלטות עסקיות ומקצועיות.

790 ₪ בחודש בפנתרה, זו אינה הוצאה, אלא השקעה שמחזירה את עצמה מיידית: את תבני את העסק שלך לטווח הארוך, תגדילי את בסיס הלקוחות שלך ותעמיקי את מערכות היחסים שלך איתם, תקבלי יותר ההמלצות עליך, תשפרי את כישורי הניהול שלך ותגדילי את שורת הרווח שלך.

#פיתוחעסקילנשים #קידוםנשים #פרילנסנרית #נטוורקינגנשי #הצלחהעסקית #אשתקריירה #פנתרה #נשיםבעסקים #מפגשאנושי #מפגשבנאישי #בעלותעסק #קשייםשלעצמאי #קשריםאישיים #קשריםעסקיים #קשריםעסקייםארוכיטווח #בעלתעסק #פנטרה #קהילתנשים #קהילהלמקצועניות #סטארטאפיסטית #לאלבד #פהלאוזן #חוכמתנשים #מנהלת #מנהיגותנשית #צמיחהעסקית #נטוורקינג #מנטורינג #מנטוריות #קידוםעסק #מועדוןלנשים #פיתוחעסקי #קהילהלנשיםבעסקים #עסקינשים #לידים #יצירתקשריםעסקיים #עסקיםנשיים #משרדיםלנשים #המרחבשלך #חללעבודהלנשים #חללעבודה #נשיםתקרתהזכוכית #ארגזכליםלנשים #מפגשיםלנשיםבעסקים #הכרותאמיתית #panthera #מפגשפניםמולפנים #חברה

113 צפיות0 תגובות
bottom of page