+972-54-9781297 קידום העסק שלך לא עובד ? הנה למה ומה הפתרון
top of page

קידום העסק שלך לא עובד ? הנה למה ומה הפתרון


את עצמאית ומקדמת את עצמך. את חברה במספר קבוצות נשים בפייסבוק – מעולה. כתבת פוסט ענייני, שמפרסם את מה שאת עושה הכי טוב. הצלחת להכניס את הפוסט שלא בשרשור פרסום של יום שני.. אחלה! נגיד ש- 5000 נשים בקבוצה נחשפות לפוסט שלך ו... קיבלת שני לייקים. אז החלטת להשקיע כסף בפרסום בפייסבוק ובגוגל. טירגטת קהל יעד ו... פנו אליך 3 אנשים במהלך חודש ואולי עם אחד מהם נסגרה עסקה. דגש על אולי. מפה לשם, הובהר לך שאת חייבת אתר אינטרנט, לוגו, בלוג, סרטוני וידאו ושוב להשקיע כסף וזמן לניסוח מודעות. את עושה כל מה שפרסום בעידן הנוכחי דורש ממך. ברור שאת מחוברת גם ללינקדאין, אבל הצפה של מאות ואלפי אנשים לרשת שלך, לא תרמה לך כלום עד כה.

העידן הדיגיטאלי עם אינספור רשתות חברתיות ואפליקציות לשיווק העסק שלך, הפכו להיות הרבה מאותו דבר. אישית, אני משקיעה משמעותית יותר זמן בפעילויות שיווק דיגיטליות מאשר בעבודה שלי ובהעמקת הידע המקצועי. שלא לדבר על תקציבים מכובדים על בסיס חודשי. פייסבוק, SEO , מיני סייט בזק, איזי, ADWORDS ,יועצי שיווק, חברות דיגיטל, בוני אתרים ומה לא.

הכפר הגלובאלי היה אמור להפוך את השיווק לפשוט ומתגמל יותר. ציפיתי לתוצאות מרשימות ביחס לחשיפה שאני יוצרת לעצמי כאשת מקצוע. אבל האמת היא, שכמו קהל היעד שלי שם בחוץ, העין שלי למדה לדלג על אימיילים ומודעות ברשתות החברתיות. התחרות על בולטות והנעה לפעולה, קשה מאוד. מרבית התכנים שדוחפים למרחבים הדיגיטליים שאני משוטטת בהם, שקופים ולא מעניינים. נדיר שמשהו תופס את תשומת ליבי. המוח למד לסנן המון ומהר. הסינון הפך כה גורף, שבוודאות אני מחמיצה גם פרסומים שאילו הייתי משקיעה עוד חצי דקה בהתמקדות בהם, אולי הייתי מוצאת שם דבר מה משמעותי. אבל חצי דקה זה המון זמן בעידן של כמויות מידע וגירויים בלתי פוסקים.

בתוך כך, גם הנטוורקינג הדיגיטאלי הפך למרחב אינסופי שכמעט בלתי אפשרי לבלוט בו. קל וחומר כשאת מנהלת עסק המבוסס רק עליך וכל מה שאת רוצה זה להגיע ללקוחות פוטנציאלים, כשאין ברשותך תקציבי ענק, לא את הידע בתחום הדיגיטל, אינך מבינה מהי אסטרטגיה, בניית מותג ואינך בוגרת עולם השיווק.

הפתרון – הטריק הוותיק ביותר – קשרים בעולם האמיתי. לא במקום, אלא כבסיס הרחב לקידום העסק. זה מה שאנחנו עושות במיזם החדש שלנו, שכולו קידום נשים מקצועניות.

הרציונאל שעומד מאחורי PANTHERA, הוא יצירת יחסים וקשרים עסקיים עמוקים וארוכי טווח. אלו, נרקמים תוך היכרות ממשית, פנים אל פנים, בלי תיווך של אלגוריתם. אמנם קשרים מכל סוג זקוקים לטיפוח מתמיד, אך רק אלו יניבו תוצאות איכותיות, בכמות מרובה, עם קיבוע פרסונאלי בזיכרון, לטווחי זמן ארוכים מאוד. "פנתרה", לא מסתפקת במרחב וירטואלי לקידום. אנחנו נפגשות. כל יום, כל שבוע. בחלל עבודה שיתופי רק לנו הנשים. נספק לפנתרות תמריצים למפגשים, נייצר קודים חדשים לנטוורקינג מתוך התנסויות, נקפיד על ערכי הקשבה, נתינה וקבלה ולא נפסיק ללמוד ולהתפתח ביחד.

22 צפיות0 תגובות
bottom of page