+972-54-9781297 מתחתנים בקלאס המקום הכי שווה לחתונה בתל-אביב
top of page
  • PANTHERA

חתונה בקלאס בלי להתרושש - מסתבר שאפשר להתחתן גם אחרת במקום הכי שווה בתל אביב פנתרה


לאחר שנבהלה מהמחירים שנדרש לשלם בנה לחתונה - אשת העסקים והיזמית גלית בן שמחון פיצחה את השיטה לחתונה ב"הכי סטייל" בלי לקרוע את הכיס * היא גיבשה קבוצת ספקים שמחויבים לרמת אירועים הגבוהה ביותר ולדאוג בתשומת לב לקייטרינג, אלכוהול, ועד אחרון הפרטים הקטנים יחד קיצצו את מחיר האירוע "Panthera Events" , ב "פנתרה אירועים" - הממוקם בלב תל אביב, ברחוב הארבעה, צמוד לשרונה מרקט וזכה שלוש פעמים ברציפות בתואר "החלל המעוצב הכי יפה בישראל", מציעה בן שמחון "חתונות/מסיבות נישואים/החלפת טבעות" בוטיק, קטנות, במחירים שפויים, נגישים לזוגות צעירים, אהבות סבב ב' וזוגות אלטרנטיביים * בן שמחון: "על רקע יוקר המחייה, שמחמיר, הרגשתי צורך לפתוח את החלל לחתונות, ללא הצורך לשדוד בנק. מדובר אירועים מדוגמים במחירים ששוברים את השוק, כדי לאפשר לאנשים להתמקד בשמחה עצמה. אני פנתרה ולא חזירה" *

PANTHERA

"פנתרה", החלל השיתופי והמועדון החברתי, שזכה שלוש פעמים ברציפות בתואר "הכי יפה בארץ", מתרחב ומשיק את "Panthera Events" ליין חתונות בוטיק, אירועים עסקיים ופרטיים. לאחרונה התבשרה בן שמחון כי בנה עומד להינשא לבחירת ליבו. שמחים ועליזים יצאו לסבב בחינת מקומות וטעימות ונותרה המומה: "התברר לי שהמחירים פשוט בלי נתפסים. לא היה לי ברור איך מממנים את החתונה. הרגשתי שיש צורך אמיתי במקום כזה, אז השקנו את "פנתרה אירועים".

בן שמחון, אשת עסקים ותיקה ומנוסה, יצאה לסקר שוק שבכוונתה לבחון כמה עולות חתונות ברחבי ישראל וחזרה עם הממצאים הבאים:

מחיר ממוצע במרכז הארץ - מנס ציונה עד חדרה כולל תל אביב - לחתונה של כ- 300 אנשים הוא כ- 450 ש"ח לאורח (כולל עלות של שכירת מקום, צוות, אוכל שף, אלכוהול חופשי, הגברה ותאורה). במקומות פרימיום כמו של פנתרה, עולים עוד יותר ויגיעו ל 550 ש"ח לאורח ובחתונה קטנה של עד 200- 150 אנשים, המחירים עולים עוד יותר, ככל שיש פחות אורחים.

בן שמחון, חיברה ליוזמה שלה ספקי חתונות מובילים ויחד מציעים לזוגות מתחתנים הצעה לאירוע חתונה/נישואין שאי אפשר לסרב לו. לאחר בחינה מדוקדקת של העלויות הצפויות לאירוע החליטנו לשבור את המחירים המוגזמים ולהיות הכי זולים במרכז הארץ ובטח בהשוואה למקומות, גני ארועים ואולמות פרימיום, בפריים לוקיישן.

בנוסף, המחיר בפנתרה זהה גם בימי חמישי, שישי, שנחשבים למבוקשים ביותר. פנתרה מקיימת ארועים גם בשישי ושבת. כל הקודם זוכה בימים אלו.

בתפריט של פנתרה, כולל מטבח שף, עם אוכל משובח, בר אלכוהול חופשי, צוות מקצועי, הגברה לדיג'י ותאורה. נגישות מלאה, לרכבת הקלה, תחנת יהודית ורכבת השלום. לבאים עם רכב שפע חניה, בעלות של 20 שח לכל הארוע.

כל זאת במחיר של 350 ₪ בלבד לאדם (לאירועים של עד 6 שעות ול- 170-200 אורחים), כולל כבר מע"מ. נשאר לזוגות להביא רק דיג'י, צלם ומעצב פרחים.

70,000 ש"ח לחתונת בוטיק פרימיום, בלב תל אביב, במקום וואו, של 200 אנשים. חסכון של לפחות 20,000 ש"ח, יש יגידו חסכון של 40,000 ש"ח.

עם החסכון והעודף תחליטו מה אתם עושים? ירח דבש במלדיביים, לרהט דירה, לחסוך לימים מאתגרים. בקיצור, להתחיל את הפרק החדש, בחייכם בלי לחץ.

" רצינו חתונה במחיר שפוי ועיצוב ואוכל מעולה והיה שלמות, כל האלמנטים יחד השתלבו בצורה מופלאה , המקום עצמו, יופי אורבני בשילוב עם האוכל שהיה מדהים והוגש בצורה מופלאה. הליווי של גלית והצוות שלה לאורך כל הדרך היה מקצועי להפליא וכל זה במחיר נגיש, שפוי, בקיצור שלמות" – בושמת פרידנרייך ורצנברג, שטיינברג, שהתחתנה חודש שעבר, עם בת זוגתה לירון בפנתרה.

אודות פנתרה

פנתרה הנו חלל שיתופי ומועדון חברתי יוקרתי. במתחם ישנם חדרי התארגנות וישיבות להחלפת בגדים, איפור ומנוחה, בר וגג, הכי שווה ושוויוני לכולם, אשר פועל לקידום שוויון מגדרי וחברתי. הסגנון עיצובי: לופט, ניו-יורקי עם בר ROOFTOP-ונוף אורבני תל אביבי. חומרים טבעיים של רצפת פרקט עץ מלא וקירות בריקים. צמחייה ירוקה, תאורה רומנטית, מנורות פחם. הרמוני, חם ורך בעיצוב עוצר נשימה. משולב עם אלמנטים תעשייתיים וכפריים. גלריית תמונות אומנותית על קירות החלל מייצרת אוירה תרבותית, אומנותית, אורגנית, מתוחכמת ויוקרתית.

בנוסף אנו עובדות עם מגוון ספקי צילום, תקליטנים/יות, מעצבים/ות, פרחים, מתכננות חתונה, שיוסיפו אטרקציות נוספות לפי בחירתכם.

ניתן לקיים מסיבות רווקות/ים לפני חתונה ואפטר פארטי, אחרי חתונה.

החלל מקפיד על כלים מתכלים וידידותיים לסביבה.

החלל נבחר 3 שנים ברציפות, לחלל הכי יפה והטוב ביותר.

פתוח 7 ימים בשבוע, כולל שישי שבת.

השכרת מקום גם לאירוח פרטי, עסקי, מסיבות, כולל בר וגג צמודים - עד 200 א.נשים בקיץ ועד 150 א.נשים בחורף. כתובתנו: מגדל תיכון, רחוב הארבעה 19 בתל אביב. צמוד לשרונה מרקט. בפריים לוקיישן צמוד לשרונה מרקט, בתל אביב, ליד רכבת השלום - עזריאלי והקו האדום- תחנת יהודית ת"א. שפע חנייה מתחת לבניין במחיר של 20 שח לכל הערב

לפרטים נוספים שלחו הודעה- 0549781297

כנסו ללינק לדף באתר ותקבלו עוד תמונות מאירועים, וידאו ונתונים:

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page