+972-54-9781297 איך אנחנו עוברות את המשבר? עדויות אישיות של הפנתרות
top of page

איך אנחנו עוברות את המשבר? עדויות אישיות של הפנתרות


מה אומרות הפנתרות שלנו על איך הן עוברות את המשבר? איך פנתרה עזרה להן? מה הן ממליצות לעסקים, ליזמיות ועצמאיות ועצמאים לעשות כדי לצאת מחוזקות? לא נגענו.


מילי אינדיג- יזמית, מיסדת ומכלית פמיליסט אפליקציה לתקשורת וניהול הנכסים, הילדים, בן הורים גרושים

איך יוצאים מהמשבר הזה מחוזקים? 💪🏻 כמו אצל רובכם, גם אצלי חודש מרץ הביא איתו חדשות מדאיגות. זה התחיל בביטול אירוע השקה שעבדתי עליו מלא זמן, המשיך בביטול כל הפגישות החשובות, בשינוי המודל העסקי כי לא היתה ברירה, ארגון מחדש של כל המערכת ובעיקר המון בלבול. מפאת גילי, זה המשבר הראשון שעליי לנהל בתור בעלת עסק. פאק מה עושים? אבל תשמעו קטע - החודש האחרון היה החודש הכי פרודקטיבי של פמיליסט מאז היא הוקמה. כמות הפרוייקטים שישבו במגירה והוצאנו עכשיו אל הפועל היא כמעט דמיונית. איך זה קרה אתם בטח שואלים❓ אז זה מאוד פשוט. במשך כל החודש האחרון היה לי מישהו שיגיד לי "זה לא הזמן לנוח יש הרבה עבודה לעשות כדי שתצאי מחוזקת יותר כשהקורונה תעבור". בכל יום, ממש בכל יום בשעה 13:00, הייתי נוכחת בפגישה (או פיזית או בזום) שבה מדברים על המצב, על האתגרים, ובוחנים איזו הזדמנות עסקית נמצאת על הפרק דווקא עכשיו. אם זה לא מספיק, אז בחלק מהימים סיימתי את היום על מרפסת עם חברה ובירה ביד, שזה אולי לא תרם באופן ישיר לעסק שלי, אבל זה בהחלט שמר על השפיות שלי והיא חשובה יותר מהכל. התמהיל של: הדרכה טובה, עבודה קשה וחברה טובה, פירושו הצלחה. המקום היחיד שאני מכירה שמאפשר את כל זה בכזה דיוק הוא פנתרה. פנתרה היא חלל עבודה משותף שיש בו רב נשי, יש בו גם משרדים וגם אופן-ספייס והוא גם זכה לא מזמן בתואר חלל העבודה הכי יפה בארץ. אבל החלל הוא רק בונוס, השבט שנוצר בפנתרה והעובדה שאני נמצאת בחברה של עם נשות עסקים שכולן רוצות שאצליח הוא מה שהפך את חודש המשבר עבורי להצלחה, וממש לא הייתי צריכה להגיע פיזית לחלל בשביל זה. כדי לסכם, אני מודה לעצמי על הבחירה להצטרף לפנתרה לפני קצת יותר משנה, עשיתי את אחת הבחירות הטובות בחיי בהרבה מובנים ועכשיו אני רוצה לשתף את כל הטוב הזה. פנתרה יצאה עם מסלולים חדשים לקראת החזרה לשגרה. מסלולים יומיים / שבועיים / חודשיים ללא התחייבות ככה שזה מתאים לכולם. אם את בעלת עסק או חושבת לפתוח עסק, אני ממש ממליצה לך להתקשר לקבוע סיור כמה שיותר מהר ולהצטרף לשבט הפנתרות שלנו. מיותר לציין שהמקום עומד בתנאי התו הסגול ומחוטא היטב בתקופה זו כדי לשמור על כולנו. אף פעם לא מאוחר מדיי להתחיל 😀

מעיין הופטמן- מעצבת פנים מתמחה בעיצוב אותנטי ומרוקאי

"בית זה לא מקום, זאת הרגשה" זה המוטו שלי, זה הסלוגן שלי, וזה הערך הגבוה ביותר שאני מעניקה ונותנת ללקוחות שלי בהתנהלות העסקית של מעיונה . תכנון ועיצוב פנים

יש מקום אחד, יחיד ומיוחד שמאפשר לי #לקבל את הערך הזה, שמאפשר לי להיות ולהרגיש בבית כעצמאית, מקום שמייצר קהילה שטרם פגשתי כזו בחיי, מקום מלא יזמיות, עצמאיות ועצמאים, נשות עסקים מהחריפות והחדות שיצא לי לפגוש, נשים חכמות מלאות בתבונה ובינה.

המקום הזה הוא בית שני עבורי, Panthera

היום המקום הקסום הזה פותח את שעריו, עם הטבות מטורפות ובונוסים שווים לכל העצמאיות שצריכות לחזור לשגרה, לקבל ערך מוסף גבוה, אסטרטגיות עסקיות, תוכניות עסקיות מנצחות, וגם לכל אלו שחשבו על דרך עצמאית, לא העיזו ועכשיו שוקלות את זה ברצינות.

זה מקום של פנתרות אמיתיות! יזמיות ויזמים שטורפים את החיים, שלא מחכים שהדברים יגיעו אליהן אלא מביאות לעצמן את שהן רוצות.

ועוד בונוס שווה, שתוכלו לראות גם אותי שם ולהנות גם מהאנרגיה שלי🤩

Pantherapro.com

שרון בן יהודה- יזמית, מיסדת ומנכלית- פוטופיל מדיקל-סטרטאפ שירפא את מחלת הקרוהן

עכשיו, בימי קורונה, כשכל כך הרבה א.נשים פוטרו או יצאו לחל"ת, זה בדיוק הזמן לחשוב קצת מחוץ לקופסא, לקחת את ההווה והעתיד בידיים ולייצר את מקום העבודה שלך בעצמך. לכל מי שרוצה לקבל השראה ואנרגיות למימוש מקצועי של עצמה, כדאי שתכיר את המסגרת שהכי מתאימה למטרה הזו, להביא אתכן מהמשבר לצמיחה. מתחם Panthera.Pro הוא מתחם עם אנרגיות מדהימות, ומספק לכל חבריו כלים מעשיים, קורסים, סדנאות וליווי בדיוק לתקופה זו. ממליצה בחום לקפוץ לביקור ולראות!



ליאת שקד - מעצבת אתרים

ליקה רמתי- אמנית ויזואלית

הימים ימי קורונה. אבל יש מקום אחד שמשאיר אותי שפויה לכל אורך הדרך, והוא פנתרה. פנתרה היא לא רק חלל עבודה, פנתרה היא מוסד. אם נתעלם לרגע מהיופי של פנתרה (כי פמיניסטיות לא מסתכלות על צורה חיצונית! (לא באמת, נו)), למרות שפנתרה היא מלכת היופי של חללי העבודה בישראל (ויש לה אפילו תעודה על כך), ונתמקד בנשים שיש שם, הרי שזהו מועדון עסקי יחיד במינו, שמאפשר לכל אחת מאיתנו לבטא את עצמה האמיתית מבלי שישפטו אותה. לכל אורך תקופת הקורונה הפנתרות האמהות לימורי וגליתוש מציפות אותנו בהרצאות ובייעוץ עסקי (חינמי לחלוטין), שלא נקפא על השמרים, ושנמשיך להתקדם בעסק של כל אחת מאיתנו. ולמה אני כותבת את הפוסט הזה? כי תזכרו מי אמרה את זה ראשונה - אולי בימי קורונה חללי עבודה ייסגרו, אבל פנתרה היא לעד. והמלצה שלי לכל עצמאית (אפשר גם עצמאים), בואי לעבוד איתנו בפנתרה, השפע שתגלי שם הוא אינסופי, מניסיון.


רויטל אלרון כץ- אופטיזם- מקום אופטימי למשפחות עם צרכים מיוחדים

איך יוצאים מהמשבר הזה מחוזקים? 💪🏻 כמו אצל רובכם, גם אצלי תחילת חודש מרץ נראה מדאיג. אחרי כמה ימים של בלבול, יצאתי לדרך שהביאה למצב שתקופת הקורונה היא התקופה הכי פרודקטיבית של אופטיזם- מקום אופטימי למשפחות עם צרכים מיוחדים מאז הקמתי אותו לפני כמעט שנה (!)

העליתי לאויר פרויקטים שישבו במגירה, עשיתי המון עבודת עומק עם לקוחות קיימים והגיעו אלי לא מעט פניות חדשות שהובילו לתהליכים מדהימים עם לקוחות חדשים!

איך זה קרה❓ זה מאוד פשוט. במשך כל החודש האחרון היו שתי נשים שאמרו לי "זה לא הזמן לנוח יש הרבה עבודה לעשות כדי שתצאי מחוזקת יותר כשהקורונה תעבור". בכל שבוע קיבלתי ליווי ותמיכה מ Galit Ben Simhon ומ Limor Dahan המדהימות, בפגישות קבוצתיות בזום בהן דיברנו על המצב, על האתגרים, ובחנו איזה הזדמנויות עסקיות נמצאת על הפרק דווקא עכשיו.

המקום היחיד שאני מכירה שמאפשר את כל זה בכזה דיוק הוא פנתרה!

פנתרה הוא חלל עבודה משותף שיש בו רוב נשי, יש בו גם משרדים וגם אופן-ספייס והוא גם זכה לא מזמן בתואר חלל העבודה הכי יפה בארץ. אבל החלל הוא רק בונוס, השבט שנוצר בפנתרה והעובדה שאני נמצאת בחברה של המון נשות עסקים שכולן רוצות שאצליח הוא מה שהפך את חודשי המשבר עבורי להצלחה, ואפילו לא הייתי צריכה להגיע פיזית לחלל בשביל זה.

אתמול העזתי להוציא את האף מהבית ישירות לפנתרה וזה רק הוכיח כמה נכון המקום הזה בשבילי! עסקית, מורלית וחברתית. אני מאושרת על הבחירה להצטרף לפנתרה לפני כמעט שנה, עשיתי את אחת הבחירות הטובות בחיי בהרבה מובנים ועכשיו אני רוצה לשתף את כל הטוב הזה.

פנתרה יצאה עם מסלולים חדשים לקראת החזרה לשגרה. מסלולים יומיים / שבועיים / חודשיים ללא התחייבות ככה שזה מתאים לכולם. אם את בעלת עסק , מפוטרת או בחל"ת, חושבת לפתוח עסק, אני ממש ממליצה לך להתקשר לקבוע סיור כמה שיותר מהר ולהצטרף לשבט הפנתרות שלנו. המקום עומד בתנאי התו הסגול ומחוטא היטב בתקופה זו כדי לשמור על כולנו. אף פעם לא מאוחר מדיי להתחיל 😀


עדן מילר- יעוץ ליחסים בינאישיים

אין עוד מקום כזה עוטף ותומך לנשים בעסקים זה בית עם לב ונשמה ומאחורי כל הטוב הזה עומדות פנתרות המובילות הנפלאות Limor Dahan ו Galit Ben Simhon שתי אלופות שרוצות לראות אותך מצליחה ומשגשגת, שמייחלות שתזניקי את העסק שלך הכי גבוה-והם נמצאות שם עבורך תמיד. אוהבת אותכן ומתגעגעת לכל הפנתרות הנפלאות ❤️🧡💜



טליה נוימן- מנחה ליחסים בינאישיים

יודעת מה זה לפנתר?

לפנתר - זה להכנס לPanthera.Pro- The Group, לדבר עסקים ולצמוח קדימה. לפנתר - זה להגיע לPanthera.Pro ולמצוא שם פתרונות לשאלות עסקיות, שיחות נפש עם חברות והרצאות מעשירות. לפנתר - זה לקפוץ לPantherapy Group ולמצוא שם אחווה נשית, חברות אמיתיות ומשפחה תומכת. לפנתר - זה לשבת בחלל עבודה נדיר , כי כולו מלא בעוצמה נשית מבורכת ונשמה מחבקת. לפנתר - זה להגיע לפנתרה , מתי שמתאים ותמיד הדלת פתוחה לרווחה - 24/7. לפנתר - זה לחשוב כפנתרה, עם כוס יין על הבר, ואף פעם לא לבד. לפנתר - זה להרגיש בטוחה, כי יש גב מאחורייך.

אני בחרתי להצטרף לשבט פנתרה. ואת - רוצה גם?

178 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page