+972-54-9781297 המערכת ממתינה לפקודתך, אישה
top of page
  • תמונת הסופר/תLimor Dahan

המערכת ממתינה לפקודתך, אישה

עודכן: 25 באפר׳ 2021


את רוצה להצליח בעסק שלך ואף ליהנות מהדרך? דבר ראשון, תתחילי לצעוד בה

מילת המפתח היום היא "אקוסיסטמה" - מערכת אקולוגית תומכת: להתייעצויות, חברותא, חוכמת שבט, קהל יעד למוצרים והשירותים של העסק שלך, קשרים עסקיים ארוכי טווח מבוססי קירבה והיכרות אינטימית, שגרירים ושגרירות שיפנו אליך לקוחות חדשים, מפגשי נטוורקינג סדורים, חיבור להון, היצע אנושי מולטי דיסציפלינארי, ממגוון קשת המקצועות והתחומים, הגילאים ותפיסות עולם.

כשאת חלק ממערכת אקולוגית כזו, ההתפתחות העסקית שלך היא בלתי נמנעת. האמנם?

המערכת לא תעבוד בשבילך אם לא תבקשי ממנה לעבוד בשבילך. מערכת אקולוגית היא כמו ארגז כלים. לא די לרכוש ולהתבונן בו. יש לפתוח ולהשתמש. בארגז של Panthera, תמצאי כלים דיאגנוסטיים אשר בעזרתם תוכלי לדעת מה את צריכה, מהן חוזקותייך והנקודות החלשות. בארגז תמצאי כלי כתיבה לשרטוט מפה ליעד חדש, מצפן שיכוון אותך ועוד ועוד.

המערכת מחכה לפקודתך. אין זה מספיק שתדעי על קיומה ושתשבי לצידה בלי לגעת. המערכת צריכה לדעת שאת קיימת. עליך להפוך לחלק ממנה. להפעיל אותה מבפנים. צעד צעד תפעילי אותה. והיא תמיד תגיב. תמיד.

Panthera היא אקוסיסטמה כזו. קחי אותה, הפעילי אותה לצרכייך. זכרי, Panthera לא תעבוד בשבילך רק כי נרשמת. את צריכה לבוא, להתייעץ, לשאול, להתמיד במפגשי נטוורקינג פעם אחר פעם אחר פעם. את צריכה ליזום ולהיפגש עם נשים נוספות, תכירי, חדדי את שריר ההיכרות העסקית, למדי לדבר כסף וביזנס, למדי מהנשים והסדנאות במועדון כיצד לקדם את העסק שלך ואת עצמך. חקרי, שאלי, התבונני, קחי סיכונים, התמידי, העניקי, השתובבי וצחקי. נסי וטעי, פזרי את בקשותייך בכל עבר. המערכת תעבוד הכי טוב בשבילך, אם את תעבדי.

Panthera היא מערכת אקולוגית מתגמלת מאוד - לאישה שמבינה שעליה לעבוד קשה והיא מוכנה לזה. ב- Panthera , אישה כזו, תגיע ליעדיה הרבה יותר מהר, מאשר בגפה, מחוץ למערכת. "אין סכין מתחדת אלא בירך של חברתה", אמרו חכמינו ז"ל וצדקו!

אז אם את מוכנה להפשיל שרוולים ולהרים הילוך לשלב הבא שלך, אם את לא מפחדת לזוז מאזור הנוחות, אם יש לך שאיפה להגיע למחוזות שאפילו לא דמיינת שתגיעי – הרשמי לפנתרה, ולאחר מכן, אל תשבי בשקט. תתניעי את המערכת. תתחילי לשגשג.


48 צפיות0 תגובות
bottom of page