+972-54-9781297 Panthera is ON!
top of page

Panthera is ON!

עודכן: 15 בדצמ׳ 2019


זהו זה! כמעט שנתיים, מהרגע בו הרעיון נצנץ ונולד... וחלקו הראשון של המסע הסתיים עם פתיחת הדלתות ואירוע השקה נוצץ!

המקום המרהיב הזה, שכולו סטייל ועוצמה נשית, בו כל מילימטר תוכנן בשבילך - הוא הבית החדש והמרגש לעסק שלך. לא עוד בתי קפה ולפטופ, לא עוד עבודה מהבית, לא עוד התרוצצות בין לקוחות. את והקריירה שלך – First Class .

את רוצה שהעולם יראה בך אשת מקצוע רצינית, איכותית ושאפתנית. ב-Panthera תשדרי יוקרה ובגדול.

האם את מלאת מוטיבציה להקפיץ את העסק והחיים שלך לשלב הבא? האם את רוצה נטוורקינג זורם וטבעי, תוך כדי לגימת קפה של בוקר, במפגש אגבי על הבר, בצהריים במרפסת שמש? האם את מבינה את כוחם של מיט אפים ואירועים להגדלת מעגלי הקשרים העסקיים שלך? האם את צמאה לקורסים, סדנאות והרצאות שיעשירו את עולמך הפנימי ואת הידע העסקי שלך? האם עולם חדש של הכרויות עם בעלות עסקים מתחומים מגוונים, מרגש אותך? האם את רוצה שהמשרד שלך יפיל את לסתותיהם של לקוחותיך ולא להיפך? האם את חולמת לעבוד במקום שכולו אנרגיה וחיוניות שחסרה כשאת בבית קפה או בבית לבד? האם את רוצה עצמאות, חוכמה, קשרים והרבה כסף!?

אם המשפטים הללו משמיעים צליל מדויק ונכון, הצטרפי עכשיו לשבט הנשים המדהימות של Panthera, אשר כבר הבינו את העוצמה במרחב החדש הזה שנוצר בשבילנו, כי ב- Panthera כל האפשרויות וההזדמנויות' שוכנות תחת קורת גג אחת. את רק צריכה לבחור מה לקחת. בעצם.. מדוע לבחור? מגיע לך הכל. היי פנתרה.

רחוב הארבעה 19 קומה 3 תל אביב. טל: 03.3753000 חניה בשפע.

#מתחםעבודה #מועדוןעסקיםוחללעבודה #האוסלנשים #Houseforwomen #חללעבודהלנשיםבהרצליה #חללעבודהנשי #חללעבודהלנשיםבמרכז #נשיםבעלותעסקים #מעגלקשרים #הגדלתהכנסות #אשת #אשה #כחנשי #לבחורבמנהיגותנשית #אשתעסקים #גיבושנשי #אישה #מעגליקשריםעיסקיים #איכותניהולנשית #סטשריריםנשי #ניהולנשי #מקוםשלנשים #coworking #עצמאיות #חלליעבודהמשותפיםבתלאביב #חללעבודהמשותף #חממהנשית #יצירתקשריעבודה #מועדוןעסקילנשים #חממהלנשיםבעסק #חממהלנשיםבעסקים #חממהלנשים #חללעבודהמשותףלנשים #חלליעבודהמשותפים #חללעבודהבהרצליה #חללעבודהלנשיםבתלאביב #חללעבודהבמרכז #מרחבעבודהלנשים #פרילנסריות #נטוורקינגעסקילנשים #נשיםנטוורקינג #נשיםחזקותבישראל #נטוורקינגשלנשים #קורסיםלנשים #קבוצתנשים #מרחבבטוחלנשים #מועדוןנשים #קשריםעסקייםשלנשים #מקוםעבודהלנשים #קשריםעסקייםלנשים #קידוםעסקיםשלנשים #כחנשים #עצמהנשית #עוצמהנשית #עצמתנשים #עוצמתנשים #אפליהמגדרית #אפליהמגדריתמתקנת #שיוויוןמגדרי #שיויוןמגדרי #צמצוםפערישכר #גבריםונשים #נשיםוגברים #קידוםקריירה #קידוםקריירהלנשים #קידוםקרירהלנשים #מתחםעבודהשיתופילנשים #מתחםעבודהלנשים #מנהיגותנשים #קשריעבודהשלנשים #חדריישיבות #חדרישיבותלהשכרה #חדריישיבותלהשכרהבתלאביב #חדריישיבותבמרכז #חדרישיבותבמרכז #חדרישיבותבתלאביב #חדרישיבותתלאביב #השכרתחדריישיבות #השכרתחדריישיבותבמרכז #השכרתחלללכנס #חלללכנסבמרכז #השכרתחלללכנסבמרכז #השכרתמקוםלישיבה #פרילנסנרית #קשריעבודהלנשים #מיזםנדלניחדשני #מקוםלנשים #שבטנשי #משרדים #נשותעסקיםבתלאביב #נטוורקינגנשי #פנטרה #אשתקריירה #פיתוחעסקי #פיתוחעסקילנשים #מנטוריות #קהילתנשיםבעסקים #איכותנשית #מקצועניות #קהילתנשים #קהילתנשיםבעסקיםבמרכז #יצירתקשריםעסקיים #מרחבלנשיםעצמאיות #בעלותעסק #חללעבודהקונספטואלילנשים #משרדיםלנשים #משרדלנשיםבתלאביב #מקוםלנשיםבתלאביב

94 צפיות0 תגובות
bottom of page