+972-54-9781297 11 סיבות להצטרף ל-"פנתרה"
top of page
  • תמונת הסופר/תLimor Dahan

11 סיבות להצטרף למועדון

עודכן: 25 באפר׳ 2021


עיצוב ואווירה את תשבי בחלל עבודה מתקדם ויוקרתי, בו התכנון האדריכלי ועיצוב החלל (אורלי דקטר), מדברים בשפת ג'ונגל אורבני - הסביבה הטבעית לפנתרה אנושית.. חלל העבודה כולל משרדים פרטיים להשכרה, חדרי ישיבות מהודרים ומשוכללים, מרפסת שמש לעבודה ופגישות. בלב החשיבה העיצובית, מפגש של נשים. רוב חלל "פנתרה" מוקדש ל - Open Space, כדי לעודד נראות של החברות בינן לבינן, להיתקל אחת בשנייה כבדרך אגב, לראות מי נמצאת כרגע במתחם ולהגדיל את נפח האינטראקציה והנטוורקינג. פינות שקטות למפגש אחת על אחת, אזורי Co-Work ואזור לאונג' יוקרתי לפגישות עסקיות, מפגש עבודה קבוצתי, פורומים ומיט-אפים. בר קוקטיילים יעמוד לשירות הפנתרות ואורחיהן והאוכל, Bakery של רותי ברודו. את הטאצ' הסופי, יתנו תערוכות אומנות מתחלפות שיעטרו את החלל.

הזנקה של העסק שלך במסלול מדיד ותפור ספציפית לך "פנתרה" משגיחה על העסק שלך. את כבר לא לבד. יועצות עסקיות, מהבכירות בארץ, יפגשו אותך לאבחון העסק שלך וישרטטו לך מפת דרכים אסטרטגית, ילוו אותך, ישגיחו על התקדמותך וימדדו ביצועים. נעזור לחבר אותך להון ולמשקיעים/ות

חלל עבודה לנשים

נטוורקינג נשים ב- "פנתרה" נשים מוזמנות לעסוק בנטוורקינג כמה שיותר. להכיר אחת את השנייה. המטרה עבורך, בניית רשת קשרים עסקיים ממשית וענפה, מבוססים היכרות פנים אל פנים, משמעותיים וארוכי טווח. מהסוג שאף קבוצת נשים באינטרנט לא יכולה להחליף. את תקבלי הפניות איכותיות יותר מתמיד. את מצטרפת לקהילת נשים, שבט מלוכד, שמקדם נשים ומפתח אותן, עוסק בשיח מגדרי, אתגרים העומדים בפני נשים כיום וקידום עסקי נשים. בשפה המשותפת של נשים, מתוך ערכים ומכנים משותפים. מועדון "פנתרה" מונה כמה מאות חברות. המשמעות, נטוורקינג שלא מכלה את עצמו בהשוואה לקבוצות נטוורק קטנות ומאידך, לא "תלוי באוויר" כמו בקבוצות הדיגיטליות ברשת, המונות אלפי חברות זרות אחת לשנייה.

תמהיל הנשים במועדון ואמנת "פנתרה" טווח הגילאים הרחב במועדון, מפגיש בין ניסיון וידע עשירים, לבין רעיונות חדשים הזקוקים לליטוש והכוונה. תמהיל כזה מבטיח לכל אחת, מענה לכל שאלה ואתגר, בכל תחום מקצועי, עסקי ואישי ואיתור שותפות חדשות לדרך וליוזמות עסקיות. למועדון מתקבלות רק נשים עם מוטיבציה ונחישות להזניק את העסק שלהן לגבהים חדשים מחד ומאידך, בעלות הסתכלות חברתית מגדרית ומאמינות בשיתוף ועזרה הדדית. תמצאי שם עצמאיות, פרילנסריות, בעלות עסקים, סטארטאפיסטיות, יזמיות, יוצרות ומנהלות שכירות. כל אחת בשלב התפתחות אחר של העסק. אין זה משנה אם את בעלת עסק קטן, בינוני, גדול, גלובלי, מוצפת בלבטים של תחילת דרך ואי ודאות, בשלב יזום של ביזנס חדש, או ממוקמת בנוחות בעסק שלך ולא מחפשת הרפתקאות - לכולן יש מה לתת ומה לקבל אחת מן השנייה ומהשבט כולו.

כל מה שהעסק שלך צריך תהיי מוקפת בשלל המקצועות שהעסק שלך זקוק לו. "פנתרה" מקפידה על מגוון מקצועי. החל מעסקים יצרניים וכלה בנותנות שרותים. לא תישארי מאחור. האינטראקציה עם חברותייך לשבט, תפרה את מחשבתך ותנפיק לך פתרונות לכל אתגר שתתקלי בו.

קהל יעד למסחר פנימי ל- "פנתרה" כלים למסחר פנימי בין החברות. עם התמהיל העשיר של הנשים, על מגוון המקצועות, המוצרים והשירותים במועדון, תהיה לך עבודה מאת ועבור חברות המועדון.

התכנים לוח הפעילות של "פנתרה" מתוכנן להעניק לך תעסוקה ביום ובלילה, כל השבוע. קחי כפי יכולתך...הרצאות, קורסים, סדנאות לפיתוח עסקי, רכישת ידע כלכלי ועוד. כל אלו, בדגש על גילוי והעצמת האיכויות הנשיות, כמו גם פירוק פרדיגמות שאינן משרתות אותנו. אנו מזמינות את החברות ליזום ולהעביר סדנאות והרצאות משלהן. יתקיימו מפגשים קבוצתיים ומיט-אפים, ערבי חברה לפנתרות, הופעות של מוסיקאיות ויוצרות, פאנלים ופורומים.

ביזנס ופלז'ר "פנתרה" מאמינה שאין להפריד בין השניים. הצבנו בר קוקטיילים בלב המועדון, כדי שתוכלי ליהנות מאווירה יוקרתית ולא רשמית, בזמן שאת עושה עסקים. אנו מאמינות שיש לסיים יום העבודה עם דרינק בבר... בשעות הערב החלל הופך למועדון להופעות, אירועים, מסיבות.

פינוקים במהלך היום, תוכלי להתפנק בעיסוי גוף רפואי מאת נשות המקצוע הכי טובות בתל אביב, להזמין ל-"פנתרה" את פגישות העבודה שלך עם אורחייך על כוס יין, להתרווח בספריה האקלקטית של "פנתרה", עם עיתון או ספר מרחיב דעת.

החזון - מנהיגות נשית! רק עצמאות הנובעת מכוח כלכלי, תוביל איכויות נשיות לקצה הפירמידה שנשלטת בידי גברים. זו הנקודה הקריטית בה נעשות ההחלטות המשפיעות על פני החברה שלנו ועתיד ילדינו. באחריותנו הנשים, לחתור לאוטונומיה, להשתחרר מתלות פטריארכלית ולהביא תיקון לחברה שהקול הנשי בה בקושי נוכח.

בחברה טובה תכירי חברות חדשות לחיים. כולן פנתרות כמוך.

102 צפיות0 תגובות
bottom of page