+972-54-9781297 יוזמה ועשיה - דוחה חרדה
top of page

יוזמה ועשיה - דוחה חרדה

עודכן: 25 באפר׳ 2021

אנחנו מדברות הרבה על לא לקפוא על השמרים, על ליזום מהלכים עסקיים וניצול הזדמנויות שנולדות דווקא בימים אלו. אנחנו מדברות על הזדמנות הפז שנולדה עבור העסק שלנו, מפרספקטיבה עסקית גרידא.

ישנה עוד זווית. חשובה יותר מהכל: יוזמה ועשייה, דוחים חרדה!


חרדה היא איתות עם מסר ממש פשוט: "הנה סכנה, מה גברתי מתכננת לעשות בנידון?" לפניך אופציות: להלחם או לברוח. אלו אופציות שיש בהן אקשן. האקשן, הפעולה, גורמים לפריקה אנרגטית של המתח המצטבר במערכת, ברגע שהתקבל איתות על סכנה. בדיוק כמו מתח חשמלי. לכן, הדרך הנכונה להתמודד עם חרדה, היא יוזמה, פעולה. אחרת המתח נותר בגוף ומצטבר. ההצטברות של המתח, עושה שמות לגוף ולנפש.


תגובת קיפאון מגיעה כאשר אין לנו אוריינטציה מול הסכנה. כאשר אין לנו יכולת לדעת מהי ואיפה היא ביחס אלינו. לדוגמה: פחד מחושך. יש תחושה של סכנה, אבל אי אפשר לדעת מהי או היכן היא. במצב של חוסר אוריינטציה, לא תתגבש אסטרטגיה של פעולה. אז יבוא הקיפאון.

כיוון שכל אחת מכן היא עסק של אדם אחד, או לפחות קודקוד של עסק עם כמה עובדים, אנרגיית החרדה הפרטית שלך, אם לא תתועל לפעולות - היא תמיר את עצמה לקיפאון בעסק.

אז, קומי בבוקר, שתי קפה טוב, התארגני עם הבית ודייריו, ושבי מול המחשב. פעם בשבוע, רשמי על דף נייר מהם הדברים שחשוב לעשות ביומיום: החל מפעילויות חובה עם הילדים, וכלה במשימות של העסק. אחר כך הכניסי ליומן. תכניסי ליומן פגישות ומשימות. לא משנה מה יהיה בהן, העיקר שתתחילי ביומן. במקרה הכי גרוע, חלק מהתכנונים הללו לא יניבו מאום לביזנס. ביג דיל. מה הפסדת בימים אלו? פחות סידרה בנטפליקס? מאידך, האקטיבציה בהחלט תשמור עליך שפויה, בריאה , חיונית. ורוב הסיכויים, שאת תעשי טוב לחשבון הבנק שלך.


50 צפיותתגובה 1
bottom of page