+972-54-9781297 To be or not to be Panthera
top of page
  • תמונת הסופר/תLimor Dahan

To be or not to be - Panthera

עודכן: 25 באפר׳ 2021


למתעניינת שלא צריכה חלל עבודה

"תקשיבי, הרעיון של פנתרה מדהים! אני מאוד אוהבת את הקונספט של חלל עבודה לנשים, שמקדם אותנו, מפגיש בין נשים בעסקים, מקום בו אנחנו מכתיבות את החוקים, מפרות אחת את רעותה, פוגשות השראה ומזניקות את הקריירה שלנו בהנאה גדולה. חממה לנשים בעסקים - מלהיב אותי לגמרי. אבל... אני לא צריכה חלל עבודה. יש לי משרד משלי" - משפט שאנו שומעות לעיתים, מפי מתעניינות שפונות אלינו, עם מלא התלהבות מהקונספט ולצידה תהיה פרגמטית על מה משלמות. אז הבה נבהיר מהו בעצם המוצר שנרשמות משלמות עליו.

התפישה הרווחת בנוגע להצטרפות לחלל עבודה שיתופי היא: תשלום עבור שעות/ימים במשרד או באופן ספייס. אז זהו, שלא כך אצלנו. כי Panthera אינה רק חלל עבודה ומועדון, אלא מועדון בחלל עבודה. הבדל משמעותי.

בהצטרפותך ל- Panthera, את קונה שייכות למועדון, למוסד, לתנועה חדשה, לשבט נשים מצליחות, שיחסי ההפריה ההדדית בתוכו לצד מנטורינג והכשרות, הן לב המיזם. את קונה את האופציה להתקדם לגרסה הבאה שלך ואת פוטנציאל הזינוק שלך לשלב הבא. אלו, מתחילים בעסק שלך, במיומנויות שלך, בתקשורת, ביצירת קשרים עסקיים, באתגרים שטרם לקחת על עצמך והגיע הזמן, במפגשים עם נשים שיראו לך את הדרך לשלב הבא ובהזדמנות לחשוף את יכולותייך, את חוכמתך, ולקדם את העסק שלך במדויק ומהר יותר מאי פעם. Panthera, היא קהילה נשית עסקית שמנהלת מסחר פנימי והיא גם חלל עבודה ומקום אלגנטי לפגישות העסקיות שלך.

המסלול הבסיסי לאישה שיש לה משרד, קליניקה, סטודיו, או פשוט נעה בין לקוחות אצלם, הוא "חברה" / "member". במסלול זה, שעלותו 790 ₪ + מע"מ בחודש, כל נרשמת מקבלת 40 שעות כניסה לחלל, ו-20 שעות אורחים. זאת בחלל מדהים ביופיו, עם לאונג' בר, אינטרנט, כיבוד קל, חדרי ישיבות ואבחון לעסק שלה.

אך Panthera אינה רק "40 שעות כניסה". ממש לא – "קודם כל חלל עבודה שיתופי". כי לפני הכל, פנתרה היא מועדון סגור למנויות, להבדיל מחללי עבודה אחרים שמשמשים כתחנת עבודה לאנשים, על בסיס מתחלף. Panthera היא קרש קפיצה שיזניק אותך ואת כל הנשים שירשמו ויצטרפו לשבט החזק הזה. חלל העבודה השיתופי, הוא הפלטפורמה שמאפשרת את מימוש האופציה לשגשג, ואת זה תעשי בסביבה הטבעית שלך. בחלל מרגש שאנו בונות עבורך.

נכון, Panthera מתקיימת בתוך חלל עבודה שיתופי. וכן, את יכולה לבוא עם הלפטופ רק לעבודה עם עצמך נטו. אם זה הצורך הבלעדי שלך, אז התמורה לכסף שלך תתקבל במספר השעות שניצלת. אבל, להגיע לעבוד עם הלפטופ, את זה כל חלל עבודה ייתן לך. אותנו מעניין להעניק לך משהו גדול יותר בתמורה לכסף שלך: יריעת ההזדמנויות שפנתרה פורשת בפנייך. מי שנרשמת ל- Panthera, מצטרפת למועדון, לשבט, לכוח חדש. את קונה שייכות לרשת יחסי גומלין מקדמת, שחלק מרכזי בהתנהלותה, מתקיים במקום פיסי. רשת שזמינה לך 24/7.

פנתרה מאפשרת לך לשדרג את צורת העבודה שלך, להרחיב אותה למחוזות של הדדיות והנאה שבחתירה למטרה. את לא תהיי לבד יותר בלבטייך ובאתגרים שלך. יהיה לך מרחב פיסי בזמנים שנוחים לך ומרחב דיגיטלי כל הזמן. תוכלי לחדד את החזון הכלכלי שלך ולממשו, ואף למצוא שותפות חדשות לדרך. הקשרים שתייצרי יישארו שלך וגם את, תישארי בתודעה של הנשים שפגשת. גם אחרי 40 השעות.

החלל עצמו בבנייה. מספר המקומות בו מוגבל. על כן אנו גובות דמי רישום חד פעמיים בסך 150 ₪ פלוס מע"מ, כדי לשריין לך מקום. בחירת מסלול ותשלום עבורו, בסמוך לפתיחת דלתות או לאחר מכן.

שאלות אליך לסיום: האם את רוצה להגדיל הכנסות? האם את חושבת שרשת קשרים עסקיים עשויים לקדם את העסק שלך ואת דרכי חשיבתך? האם את מאמינה שקבוצה גדולה של נשים מדיסציפלינות מקצועיות שונות הן קהל יעד שלך? האם את מאמינה שיש לך ידע וניסיון לחלוק ואת מעוניינת לתת? האם את פתוחה ללמוד ולהיות מושפעת מנשים שמדברות את השפה שלך? האם את רוצה להיות חברה במועדון כזה? אם ענית על לפחות אחת משאלות אלו "כן", אז את מוזמנת להירשם כבר עכשיו ל – Panthera.

#אשתעסקים #מועדוןנשים #מתחםעבודהלנשים #פרילנסנרית #שעותעבודהגמישות #נטוורקינגנשי #אשתקריירה #קהילתנשיםבעסקים #קהילתנשים #משרדיםלנשים #פנטרה #panthera #פנתרה #מועדוןלנשים #חוכמתנשים #נשיםיחד #עסקינשים #מסיבותלנשיםבעסקים #מפגשיםלנשיםבעסקים #לאונגלנשים #חללעבודהלנשים #יעוץעסקילנשים #קידוםנשים #מתחםעבודהשיתופילנשים #פיתוחעסקילנשים #מועדוןברלנשיםמקצועניות #נשיםבעסקים #קהילהלנשיםבעסקים #התפתחותמקצועיתלנשים #נשיםתקרתהזכוכית #ארגזכליםלנשים #נשיםמצליחות #אשה #אישה #אשת #מקוםלנשים #מועדוןחברות #שבטנשי #שבטנשים #קידוםעסקים #מרחבעבודהלנשים #נטוורקינגנשים #הגדלתהכנסות #יצירתקשריםעסקיים #קשריםעסקייםארוכיטווח #קשריםעסקיים #מעגלקשרים #מעגליקשריםעיסקיים #קבוצתנשים #חממהלנשים #ערבגיבושלנשים #חממהלנשיםבעסקים #חלליעבודהמשותפים #חללעבודהמשותף #סדנאותלנשים #קורסיםלנשים #נשיםחזקותבישראל #נשיםחזקות #נטוורקינגשלנשים #חלליעבודהמשותפיםבתלאביב #רעיונותלערבנשים #נשיםבשוקהעבודה #קריירהומשפחה #חללעבודהמשותףלנשים #יצירתקשריעבודה #מעגלקשריםעיסקיים #נטוורקינגעסקילנשים #מקוםעבודהלנשים #נשיםנטוורקינג #מועדוןעסקילנשים #מועדוןעסקיםלנשים

357 צפיות0 תגובות
bottom of page